31 Aralık 2008 Milli Piyango Yılbaşı Amorti Çekilişi

Etiketler:

31 Aralık 2008 Milli Piyango Yılbaşı Amorti Çekilişi

2 – 8

Yenilikler için sayfayı yenileyebilirsiniz

“31 Aralık 2008 Milli Piyango Yılbaşı Amorti Çekilişi” için 61 Yorum

  1. suskun kral diyor ki:

    ulan 3 tane bilet aldık amorti bile çıkmadı hay öyle şansa

  2. suskun kral diyor ki:

    ama seneye bilet felan almıcam herkesede söylüyorum kimse almaısn

  3. buket diyor ki:

    son 5 rakama göre çeyrek bilete 200 ytl vurdu.50 ytl aldık gittim onada loto oynadım 11 tane..çıka çıka birinde 3 bilmişim onada 3,80 ykr alırım..ben böylee şansııı…of offf ihtiyacı olana çıkmaz ki kardeşimm..

  4. buket diyor ki:

    büyük ikramiye çıksaydı bana sadece ihtiyacım olanı harcardım.gerisine söz verdiğim bi arkadaşımı bulunduğu durumdan yoksulluktan kurtarır.bi cami yaptırır ve bol bol hayır işlerdim daha nee istiyim ki allah herkesin kalbine göre versin..inşlhh

  5. pınar diyor ki:

    nerde bende o şans.ne hayallerle yattım ama amorti ile kalktım.offffffff

  6. 66 vatan 82 mekan diyor ki:

    50 milyon vurmussss öleyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  7. fehmi güven diyor ki:

    ben bir seri aldım ama 20 tl aldım onuda olum emircan a verdim kıcına bez alsın diye o da gitmiş kumara basmış geldi diyor ki benim olan ya baba ne kumarda ne aşkda şansım yok diyor ben de dim ki git olum avrada bas şansını dedim ya baba çıkar sa dedi ben de kolay gelsin dedim nalet olsun böyle bilete

  8. Tuğşat diyor ki:

    Aldığım 4 biletten 2sinde 50 dierleri boş cktı buna sukur amorti bile çıkmayanlar var yani :D bide bu 50ytlyi nerden alcam bi millipiyango satıcısından falanmı ??

  9. ali diyor ki:

    bana vursaydı zaten şaşardım ben böyle şansın neyse zaten ihtiyacı olana çıkmaz olmayana çıkar

  10. mustafa _kerane diyor ki:

    3 tane tam aldım 450 tl çıktı

  11. polat küçükpazarcık diyor ki:

    ulan 2 tane aldık be öküzler bide 24.50 milyon arcatıyorsunuz

31 Aralık 2008 Milli Piyango Yılbaşı Amorti Çekilişi Yazısı için Yorum Yapabilirsiniz

milli piyango sonuçları Son Yazılar FriendFeed


milli piyango